G7 Ülkeleri, İran’a ABD ile Nükleer Müzakerelere Başlama Çağrısında Bulundu
G7 ülkelerinin Dışişleri Bakanları, İran’a yönelik nükleer programıyla ilgili önemli bir çağrı yaptı. İtalya, Kanada, Fransa, Almanya, Japonya, İngiltere ve ABD’den oluşan G7 grubu, Tahran’ın nükleer programı konusunda Avrupa üçlüsü’nün (Fransa, Almanya ve İngiltere) desteğiyle ABD ile doğrudan müzakerelere başlamasını talep etti.
İran’a Uluslararası İşbirliği ve Müzakere Çağrısı
G7 dışişleri bakanlarının yayımladığı ortak bildiride, İran’a yönelik olarak, “İran, tüm nükleer tesisleri ve materyalleri kapsayacak şekilde Uluslararası Atom Enerjisi Ajansı (IAEA) ile tam iş birliğini yeniden başlatmalıdır” denildi. Ayrıca, İran’ın, Avrupa üçlüsü’nün desteğiyle ABD ile doğrudan müzakerelere girmesi gerektiği vurgulandı.
GÜNDEM
14 Haziran 2026SPOR
14 Haziran 2026GÜNDEM
14 Haziran 2026SPOR
14 Haziran 2026SPOR
14 Haziran 2026GÜNDEM
14 Haziran 2026GÜNDEM
14 Haziran 2026
1
Dışişleri Bakanı Fidan ‘Ahıska Türkleri-Kayıp Sürgünün İzinde’ Sergisinin Açılışına Katıldı
393 kez okundu
2
İspanya Dışişleri Bakanı Albares: İsrail’e Bir Norveç Veya İzlanda’ya Davrandığımız Gibi Davranamayız
168 kez okundu
3
Lübnan Sağlık Bakanlığı: İsrail Saldırılarında Can Kaybı 3 Bin 89’a Yükseldi
157 kez okundu
4
BM Genel Sekreteri Guterres’ten İsrail’e UNRWA Tepkisi: “Kararlar Derhal Yürürlükten Kaldırılmalı”
147 kez okundu
5
Putin–Trump Temsilcileri Arasında Ukrayna Gündemli Görüşme: 28 Maddelik Plana 4 Ek Belge Sunuldu
119 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.