Canik Belediye Başkanı İbrahim Sandıkçı, 2025 yılında emekli vatandaşlara yönelik sundukları indirimli hizmetleri sürdürmeye devam ettiklerini açıkladı. Başkan Sandıkçı, emeklilere özel olarak belediye düğün salonları ve Canik Meşe Tesisleri’nde sağlanan indirimlerin bu yıl da geçerli olacağını belirtti.
İbrahim Sandıkçı, emekli vatandaşların sosyal ve ekonomik refahını artırmak için başlattıkları projelerin 2025 yılında da devam edeceğini vurguladı. “Cumhurbaşkanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan’ın ilan ettiği ‘Emekliler Yılı’ kapsamında, emeklilerimizin hayatını kolaylaştırmaya yönelik uygulamalarımıza hız kesmeden devam ediyoruz,” dedi.
Başkan, emekli vatandaşların çocukları için belediyeye ait düğün salonlarında yapacakları kiralama işlemlerinde yüzde 50, Canik Meşe Tesisleri’nde ise yüzde 30 indirim sunulacağını belirterek, “Emekli vatandaşlarımızın emeğiyle ülkemize kattığı değerleri takdir ediyor ve onlara her zaman destek olmaya devam ediyoruz,” şeklinde konuştu.
GÜNDEM
11 Haziran 2026SPOR
11 Haziran 2026GÜNDEM
11 Haziran 2026SPOR
11 Haziran 2026SPOR
11 Haziran 2026GÜNDEM
11 Haziran 2026GÜNDEM
11 Haziran 2026
1
Uluslararası Öğrenci̇ Dernekleri̇ Federasyon Kuruluşu İçi̇n Trabzon’da Bi̇r Araya Geldi̇
423 kez okundu
2
Uluslararası Ulaşım Konferansı Bakan Uraloğlu Ve Vali̇ Yıldırım’ın Katılımıyla Gerçekleşti̇
396 kez okundu
3
İl İsti̇hdam Ve Mesleki̇ Eği̇ti̇m Kurulu Toplantısı Yapıldı
380 kez okundu
4
Büyükşehi̇r’i̇n Desti̇nasyonlarına Zi̇yaretçi̇ Akını
364 kez okundu
5
Trabzon Gazze İçi̇n Harekete Geçi̇yor
364 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.