ANKARA / TEKHA
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Ermenistan Başbakanı Nikol Paşinyan ile bir telefon görüşmesi gerçekleştirdi.
İletişim Başkanlığı’ndan yapılan açıklamada, “Cumhurbaşkanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan, Ermenistan Başbakanı Nikol Paşinyan ile bir telefon görüşmesi gerçekleştirdi. Başbakan Paşinyan görüşmede, Sayın Cumhurbaşkanımızın geçmiş Kurban Bayramını tebrik etti; bu vesileyle, Türkiye-Ermenistan ikili ilişkilerinin normalleşme süreci ve bölgesel konular da ele alındı. Cumhurbaşkanı Erdoğan, Türkiye ile Ermenistan arasındaki normalleşmenin doğrudan ticaretin başlatılmasına yönelik adımlarla sürdüğünü belirtti. Cumhurbaşkanı Erdoğan, Türkiye’nin bölgemizde barış ve istikrar için gayret gösterdiğini, bu doğrultuda atılacak adımları her zaman destekleyeceğimizi vurguladı” ifadelerine yer verildi.
GÜNDEM
11 Haziran 2026SPOR
11 Haziran 2026GÜNDEM
11 Haziran 2026SPOR
11 Haziran 2026SPOR
11 Haziran 2026GÜNDEM
11 Haziran 2026GÜNDEM
11 Haziran 2026
1
Balikesi̇r’i̇n Sağlık Ordusu Güçleni̇yor
380 kez okundu
2
İyi̇ Parti̇ Mani̇sa İl Başkanı Yunus Koca Oldu
377 kez okundu
3
Başkan Yılmaz’dan Yukarı Arıl Mahallesi̇’ne Zi̇yaret
350 kez okundu
4
Ahmetli̇, İyi̇ Parti̇ Kongresi̇nde Mevcut Başkanla Devam Dedi̇
342 kez okundu
5
Ak Parti̇ Mi̇lletveki̇li̇ Öztaylan’dan İstanbul’da Yoğun Hafta Sonu Mesai̇si̇
339 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.